Monday, September 28, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2009!!


Selamat Hari Raya Aidilfitri 2009!!


TELOK BAKONG - IPOH - PENANG - SITIAWAN


~ telok bakong ~

Raya sebulan tapi bila balik ofis dah tak feel raya macam seminggu raya yang lepas. Hampir seminggu kita balik beraya di kg. Balik di malam raya, berbuka di Tapah. Raya pertama hanya kita ngan Opah jek di kg. Yang lain raya ke 2 baru balik. Raya pertama kita tido di Ipoh. Esoknya balik Telok Bakong ada wat bbq ngan pesta mercun. Best giler! (kat Ipoh pada masa yang sama wat stimboat!!..arrgghhhh rugi!!)


Tido semalam lagi di Telok Bakong. Tetiba semua wat plan ke Penang. 7 kereta kita berkonvoi. Pergi lewat petang coz semua dok tunggu kita. Mama plak ingatkan nak tunggu cnfm ke tak gi.. Tetau dapat call kata diorg dok tunggu kita. Sampai lewat di Penang. Sewa 2 apartment di Batu Feringgi. Kak Mimi cite nampak pompuan muka sebelah... heheheh.. memang tempat tu rasa semacam but Mama ignored it. Alhamdullilah tak jadi apape, specially kat kids.

Imagine je lah ada banyak kepala so macam2 kejadian yg bila di cerita balik memang kelakar giler. Nak carik makan nasi kandar kat penang pusing sampai dekat 2 jam. Habis dok posing kat Hard Rock tak ingat makan. Scha sangat2la seronok buat macam2 aktiviti.


2 model kurus gedik say cheese!

zam-zam ala kazam!!

beraya di kg sitiawan

melopong tengok bunga api..

love this moment!



Seronok rasanya hari raya ni walau tanpa arwah Atuk, arwah Atuk Din tetap rasa kegembiraan seakan mereka berada di sisi.. Mama pasti Atuk2 pasti tersenyum bahagia melihat anak cucunya berkumpul, beraya, bergumbira lupakan segala salah silap...


Sesungguhnya Aidilfitri kali ini membawa seribu rahmat... Alhamdullillah.






p/s: Buat Ayah; maafkan segala salah silap isterimu ini. Kekasaran tak di sengajakan, kelancangan tak di maksudkan.. sesungguhnya awak dan Natasya adalah nyawa permata hati saya...


♥'s,


No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker