Friday, July 31, 2009

Surat buat En Suami











" shower me with love " say wifey.



Apa yang membahagiakan Isteri?

Agak2 en suami pikir tak pasal kebahagian isteri?


Wahai en suami,

tahukah en suami saya suka dimanja

tahukah en suami saya suka bersembang

tahukah en suami saya suka dipimpin tangan..
(dulu belum halal dok berkepit bagai.. ni dah sah tak haram cuit sikit pon.. payah)

tahukah en suami saya bersyukur bila awak tolong angkat kain

tahukah en suami saya bersyukur bila awak selalu tolong buang sampah

tahukah en suami saya bersyukur bila awak sama tolong jaga anak

tahukah en suami saya senyum bila awak urut2 kaki saya

tahukah en suami saya sunyi bila awak balik lambat

tahukah en suami ucapan i love u itu sungguh azimat

tahukah en suami tuk batin wajib selalu (figure it urself, ahaks)


tahukah en suami saya sayang awak..


Semua yang di atas walaupun adalah benda yang remeh temeh,

ketahuilah wahai en suami,

benda yang remeh temeh itulah yang membahagiakan isteri.




nota: bantuan en suami sangat bererti buat si isteri. walaupun remeh, for me thats love..
thanx a lot dear..


's

2 comments:

  1. do u think jijol reads your blog? how much i wish u can forward this to "boss"

    ReplyDelete
  2. Mama Ina, maybe one day, insyaAllah, there will read it. But i doubt they will get emotional like us.. lelaki mana pikior menda remeh temeh ni.. diorg sediakan kebahagian jasmani jek.. rohani tolak tepi..

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath Anniversary Years Ticker
Lilypie Kids birthday Ticker